Otsikko
Onko suomennettu ja millä nimellä L.Tolstoin kirja, jonka englanninkielinen nimi on "The Death of Ivan Ilyich" (ilmestynyt 1886)?

Kysytty

Onko suomennettu ja millä nimellä L.Tolstoin kirja, jonka englanninkielinen nimi on "The Death of Ivan Ilyich" (ilmestynyt 1886)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On suomennettu. Se löytyy ainakin teoksesta Tolstoi, Leo, Valitut kertomukset, osa II (WSOY, 1998, myös aiempia painoksia ainakin vuodelta 1963) nimellä Ivan Iljitsin kuolema.