Onko suomenkielistä Amerikan maantietoa 1930 - 1940 -luvuilta saatavissa?

Kysytty

Onko suomenkielistä Amerikan maantietoa 1930 - 1940 -luvuilta saatavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia ehdotuksia kirjoista, joista tietoa voisi löytyä:

Auer: Maantieto, 1942, s.259 ->
Leiviskä: Maailman kulttuurit ja maantiede, 1936
Leiviskä: Maailman maat ja valtiot, osa 3, 1931
Leiviskä: Nykypäivien maat ja kansat, 1937
Rosberg: Maat ja kansat : maantieteellinen tietokirja, 1931-33
Uudet maanosat : koulumaantiedon lukukirja III : Amerikka, Austraalia, Tyynen meren saaristo ja napamaat, 1940
Yhdysvallat esittäytyy, 1949