Onko Suomen tai pohjoismaisista musiikkikirjastoista olemassa/saatavilla osoitteistoa?

Kysytty

Onko Suomen tai pohjoismaisista musiikkikirjastoista olemassa/saatavilla osoitteistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Sibelius-Akatemian nettisivuilta löytyy useita linkkejä musiikkikirjastoihin ympäri maailmaa kohdassa musiikkilinkit. Osoite on http://www.siba.fi/musiikkilinkit/musiikkilinkit.html
Sieltä löytyvät mm. sellaiset linkit kuin Directory of Music Libraries in Finland ja Scandinavian music databases ja myöskin Skandinavian kirjastoja alalta maittain.