Onko Suede-nimisen yhtyeen musiikkivideota Helsingin kaupunginkirjastossa? Erityisesti olen etsinyt Love and Poison -nimistä videota mutta ainakaan www-sivun…

Kysytty

Onko Suede-nimisen yhtyeen musiikkivideota Helsingin kaupunginkirjastossa? Erityisesti olen etsinyt Love and Poison -nimistä videota mutta ainakaan www-sivun haku ei tuottanut tulosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se valitettavasti ihan totta on, ettei pääkaupunkiseudun kirjastoista löydy Sueden videoita. Se johtuu todennäköisesti siitä, etteivät tuottajat liene niitä meille edes tarjonneet. Käytettävissäni olevista tietokannoista en pysty tarkastamaan, onko niitä ylipäänsä myytävänäkään, mutta ehkä ei, sillä niitä ei Manda-tietokannan mukaan ole Suomen muissakaan maakuntakirjastoissa. Mutta mikäli niitä jatkossa hankittavaksemme tarjotaan, pyrimme pitämään toiveesi mielessä.