Onko Slovakian kielen (alkeistason) itseopiskelmateriaalia saatavilla?

Kysytty

Onko Slovakian kielen (alkeistason) itseopiskelmateriaalia saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokoelmista löytyy mm. seuraavia kielikursseja ja sanakirjoja aiheesta :

Ooi slovakkia [Elektroninen aineisto] : oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille. London : EuroTalk ; Helsinki : Plan 1 [jakaja], c2000. Sarja Talk now!

Eastern Europe phrasebook, 3rd ed. Footscray : Lonely Planet, 2001

Grocký, Ján Sanakirja : suomi-slovakia-suomi. Kankaanpää (Keskuskatu 32 A) : Accordions Bohemia, 1999.

Supermemo 98 MegaMix [Atk-tallenne][S.l.] : [SuperMemo World] : Kaleva Telemarketing [jakaja], c1997

Anglicko-slovenský a slovensko-anglický vreckový slovník =
English-Slovak and Slovak-English pocket dictionary / Jana Smejkalová ...[et al.][Bratislava] : Slovenské pedagogické nakladatel'stvo, 1998

English-slovak dictionary. Slovensko-anglicky slovník / [Magda Saturová-Seppová][S.l.] : Slovenské pedagogické nakladatelstvo, 1993

Teosten saatavuuden ja sijainnin eri toimipisteissämme
voit tarkistaa PIKI-verkkokirjastostamme osoitteesta
http://kirjasto.tampere.fi:8000/
Siellä voit hakea em. teosten tiedot esiin helpoimmin kirjoittamalla kohtaan nimeke (tai teoksen nimi) sopivimmaksi katsomasi teoksen nimentai asiasanaksi slovakin kieli.

3 ääntä

Kommentit