Onko silppureita muualla Hgissä kuin Töölön kirjastossa? Onko silppuri lainattava vai silppuaminen kirjastossa? Minkäkokoinen silppuri on? Kuinka monta…

Kysytty

Onko silppureita muualla Hgissä kuin Töölön kirjastossa? Onko silppuri lainattava vai silppuaminen kirjastossa?
Minkäkokoinen silppuri on? Kuinka monta paperia kerrallaan? Minkä kokoinen paperisäiliö? Kuka sen tyhjentää?

Vastaus

Vastattu

Helsingin Helmet-kirjastoista ainoastaan Töölössä on paperisilppuri asiakaskäyttöön. Silppuri on suurikokoinen ja sitä käytetään vain kirjastossa. Silppuri pystyy ottamaan vastaan yhden paperin kerrallaan. Vetoisuudeksi kerrottiin yksi jätesäkillinen. Säiliön tyhjentää henkilökunta, mutta käyttäjän on syytä tarkistaa itse, kuinka täynnä säiliö on ennen kuin aloittaa silppuamisen.