Onko Siilinjärven kirjaston asiakkaalla mahdollisuus saada netin kautta tietoja lainoistaan käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla.

Kysytty

onko Siilinjärven kirjaston asiakkaalla mahdollisuus saada netin kautta tietoja lainoistaan käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siilinjärven kunnankirjasto ei valitettvasti kuulu Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun mukana olevien kunnan -ja kaupunginkirjastojen joukkoon. Siilinjärven kunnankirjastolla on Internet-lomake kirjastopalveluihin liittyviä asioita varten http://www.siilinjarvi.fi/lomake_kirjasto.html email: kirjasto@siilinjarvi.fi Siilinjärven pääkirjaston yhteystiedot PL 60 / Kasurilantie 7 71801 Siilinjärvi puh. (017) 401 382.