Onko seuraava William Blaken runo suomennettu: I felt angry toward my friend. I told my wrath. My wrath ended. I felt angry toward my foe. I told him not. My…

Kysytty

Onko seuraava William Blaken runo suomennettu:

I felt angry toward my friend.
I told my wrath. My wrath ended.
I felt angry toward my foe.
I told him not. My wrath did grow.

Kuka tämän on suomentanut? Voisinko saada suomennoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä William Blaken runoa ”A Poison Tree” ei ilmeisesti ole suomennettu. Sitä ei löydy Lahden kaupunginkirjaston runotietokannasta osoitteesta http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi eikä muistakaan tutkimistani lähteistä. On pieni mahdollisuus, että suomennos olisi ilmestynyt jossakin sellaisessa teoksessa, jota ei ole listattu mihinkään tietokantaan, mutta todennäköisesti suomennosta ei ole.