Onko Sellon kirjastossa "silppuri" tai muu tuhottavalle tietosuojamateriaalille tarkoitettu hävitysmahdollisuus.

Kysytty

Onko Sellon kirjastossa "silppuri" tai muu tuhottavalle tietosuojamateriaalille tarkoitettu hävitysmahdollisuus.

Vastaus

Vastattu

Sellossa ei enää ole silppuria, mutta lukittu paperisäilö löytyy. Säilön paperit toimitetaan suoraan tuhottavaksi.