Onko se mahdollistaa että saamme muutos Helmet systeemiin?

Kysytty

Onko se mahdollistaa että saamme muutos Helmet systeemiin? Tällä hetkellä, jos tilaan kirjan ja siihen ei ole jonoa, varausta ei ole mahdollista lukita.

On tärkeää, että lukitseminen toimisi nyt, koska on itsepalvelu (ainoa turvallinen menetelmä!). On huono, jos kirja tulee nyt kirjastoon - kun kirjastoon en pääse ennen 12.12 [silloin kirja on jo mennyt takaisin].

Usein näen jotakin, joka tekee mieli varata, mutten voi varata, koska kirja menee suoraan kirjastoon.

Vastaus

Vastattu

Helmet sivustoa kehitetään parhaillaan. Saa nähdä, onko uudessa sivustossa toivomasi ominaisuus käytössä.

Muutosta odotellessa voisit kokeilla Helmet-sivujen muistilistaa.

Hakutulosten oikeassa reunassa, varaa toiminnon alla, on lisätoimintoja. Keskimmäisenä niistä on lisää koriin. Koriin lisätyn kirjan viereen ilmestyy Lisätty koriin ilmoitus. Sen linkistä pääset tarkastelemaan koria.

Korissa olevat kirjat voi lisätä Helmet-sivujen muistilistalle (tarvitset kirjastokorttisi numeron ja tunnusluvun) tai lähettää aiheen mukaan nimettynä viestinä sähköpostiin.