Onko säveltäjä Alessandro Marcellolla oboekonsertto, jonka Heinz Holliger olisi levyttänyt Staatskapelle Dresdenin kanssa?

Kysytty

Onko säveltäjä Alessandro Marcellolla oboekonsertto, jonka Heinz Holliger olisi levyttänyt Staatskapelle Dresdenin kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen ainoa kappale kysymästäsi levytyksestä on Tikkurilan kirjastossa. Tällä hetkellä CD on lainassa. HelMet-aineistohaun ( http://www.helmet.fi ) kautta voit tehdä varauksen mikäli sinulla on kirjastokortin lisäksi tunnusluku.

Levytyksen nimi on Baroque Oboe Concertos = Barocke Oboenkonzerte.