Onko satua tai muuta lasten tarinaa, jonka tapahtumapaikkana on kauppa?

Kysytty

Onko satua tai muuta lasten tarinaa, jonka tapahtumapaikkana on kauppa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei Paula!

Tässäpä listaa kirjoista:
KUVAKIRJOJA
Lambert, Sandrine : Sauli ja isä kaupassa.Kertomus pikku kanista, joka oppii, ettei kiukuttelemalla saa tahtoaan läpi. Kolibri 2007

Koskimies, Pirkko: Pupu Tupuna tavaratalossa. Uud.p. 2008 Sanoma Magazines

Lindgren, Barbro: Aapo eksyy. Tammi 1991

Reuterstrand, Siri: Emppu eksyksissä. 2009 Mäkelä

SATU
Bond, Michael: Paddington puutarhakadulla: Paddington jouluostoksilla.Tammi 2004

HELPPOLUKUINEN
Marttinen, Tittamari: Taneli Kanelin urotyö. Tammi 2002

Ystävällisin terveisin Mervi Koski informaatikko lasten ja nuorten palvelut Hämeenlinnan kaupunginnkirjasto