Onko Salon seudun kirjastoissa Molly Moon-sarjan kirjoja?

Kysytty

Onko Salon seudun kirjastoissa Molly Moon-sarjan kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Georgia Byngin Molly Moon -sarjaa löytyy Vaski-kirjastoista useilla kielillä, myös Salon seudulta.

Suomeksi on saatavissa neljä osaa.

https://vaski.finna.fi/Search/Results?filter%5B%5D=%7Eformat%3A%220%2FBook%2F%22&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22fin%22&lookfor=molly+moon&type=AllFields&sort=main_date_str+asc

Mikäli haluamaasi kirjaa ei ole lähikirjastossasi, voit varata sen. Varaukset ovat maksuttomia, mutta noutamatta jääneestä varauksesta peritään 2 €.