Onko saatavissa tieto tai mistä voin kysyä: Mitkä pääkaupunkiseudun kirjastot ovat ilmastoituja? Näin helteillä ilmastoinnista on paljon hyötyä ja iloa…

Kysytty

Onko saatavissa tieto tai mistä voin kysyä: Mitkä pääkaupunkiseudun kirjastot ovat ilmastoituja? Näin helteillä ilmastoinnista on paljon hyötyä ja iloa. Helsingissä ainakin Tapanilan kirjasto on ilmastoitu. Mitkä muut Helmet-kirjastot?

Vastaus

Vastattu

Hei

Valitettavasti kirjastot eivät listaa ilmastointia palveluna sivuillaan. Näillä helteillä se olisikin ihan hyvä palvelu :)

Tätä kannattaa kysyä suoraan kirjastolta. Ehkä joku henkilökunnasta osaa sanoa, onko muissa kirjastoissa ilmastointia.