Onko saatavissa sanat Topi Honkosen kappaleeseen "Seitsemänkymppisen humppa"? Sanat alkavat: Kun saavutin mä ikärajan seitsenkymppisen, niin kokea sain…

Kysytty

Onko saatavissa sanat Topi Honkosen kappaleeseen "Seitsemänkymppisen humppa"? Sanat alkavat: Kun saavutin mä ikärajan seitsenkymppisen,
niin kokea sain tuntemukset ikäihmisen.

Vastaus

Vastattu

Toivo Honkosen säveltämä ja sanoittama "Seitsemänkymppisen humppa" sisältyy nuottiin Honkonen, Toivo: "Toivo Honkosen uusia pelimanni-säveliä", osaan 15. Nuotissa on laulun melodianuotinnos, sointumerkit ja sanat. Nuotti on Toivo Honkosen omakustanne noin vuodelta 1997 ja lainattavissa Tampereen kaupunginkirjastosta.