Onko saatavissa lähdettä (kirja, nettisivu..), jossa olisi ruoka- tai leivontareseptejä, joiden nimessä on jokin kaupunki?

Kysytty

Onko saatavissa lähdettä (kirja, nettisivu..), jossa olisi ruoka- tai leivontareseptejä, joiden nimessä on jokin kaupunki? Esim. Moskovan pata tai Oslon kiekot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt sellaista.

Idea olisi kyllä toteuttamisen arvoinen. Toivottavasti joku ryhtyy keräämään reseptikokoelmaa tuolla periaatteella.

Keittokirjojen sisällysluetteloista voi metsästää kaupungien mukaan nimettyjä ruokia.

Samoin netin ruokaohjesivustot antavat hakea myös ruokalajin nimellä.