Onko saatavissa kirjoja jotka kertovat Kupittaan saven tuotannosta tai tuotekuvastoja?

Kysytty

Onko saatavissa kirjoja jotka kertovat Kupittaan saven tuotannosta tai tuotekuvastoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä Lapin maakuntakirjastossa on Kupittaan saven Kuvasto keramiikkavalmisteista 1941 (1996 tehty näköispainos), joka on tavallisesti lainattavissa. Kirjan saatavuustiedot löytyvät www.lapinkirjasto.fi - On olemassa myös muita kirjoja tai kuavastoja, joista olen tehnyt luettelon, joka on kirjaston taidesalissa nähtävänä. Niitä kirjoja/kuvastoja voi yrittää saada lainaksi kaukopalvelumme kautta.