Onko saatavilla englanninkielisenä Patric O`Brian in meriseikkailusarjaa? Olen nyt kirjassa Yllätysten laiva ja siitä seuraava kirja tietääkseni vielä…

Kysytty

Onko saatavilla englanninkielisenä Patric O`Brian in meriseikkailusarjaa?
Olen nyt kirjassa Yllätysten laiva ja siitä seuraava kirja tietääkseni vielä suomennettu, mutta ei sen jälkeisiä, joista olisin kiinnostunut.
Samalla tiedustelen: Lawrence Durrel, The Greek Islands, englanniksi tai suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Patrick O´Brianin meriseikkailusarjasta on julkaistu yhteensä 20 osaa, numero 21 jäi keskeneräiseksi.
Lawrence Durrellin "The greek island " löytyy useista kirjastoista