Onko Rudyard Kiplingin teosta The Man Who Would Be King suomennettu ja mikä on kirjan mahdollinen suomenkielinen nimi?

Kysytty

Onko Rudyard Kiplingin teosta The Man Who Would Be King suomennettu ja mikä on kirjan mahdollinen suomenkielinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta Hyvää yötä: hetki lepoa kunnes nukutte. Kolmas hyvää yötä.
K 1936. löytyy Rudyard Kiplingin novelli/tarina: Mies, joka pyrki kuninkaaksi.