Onko Ritva Kylmälältä ilmestynyt muita biisejä kuin "Onni, jonka annoin pois"? Hakukone ei näytä paljastavan mitään tietoja kyseisestä laulajasta.

Kysytty

Onko Ritva Kylmälältä ilmestynyt muita biisejä kuin "Onni, jonka annoin pois"? Hakukone ei näytä paljastavan mitään tietoja kyseisestä laulajasta.

Vastaus

Vastattu

Finna-hakupalvelun mukaan, josta löytyvät mm. Kansalliskirjaston kotimaiset äänitejulkaisut vuodesta 1901 alkaen, Ritva Kylmälältä on tosiaan julkaistu vain tuo yksi kappale. Se on julkaistu äänilevyllä Uusia tyttöjä - tuttuja iskelmiä:  6 vuonna 1958. Tarkemmat tiedot levystä löytyvät Finnasta:

https://www.finna.fi/Record/fikka.4580234