Onko Riihimäen kirjastossa mikrofilmeillä Riihimäen sanomia vuosilta 1965-1971?

Kysytty

Onko Riihimäen kirjastossa mikrofilmeillä Riihimäen sanomia vuosilta 1965-1971?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Riihimäen Sanomat on sekä mikrofilmeinä että alkuperäisinä lehtinä ilmestymisvuodestaan 1914 alkaen aina 31.10.2003 saakka, jonka jälkeen lehti muuttui Aamupostiksi. Mikrofilmejä tai alkuperäisiä lehtiä voi lukea lehtisalissa.