Onko Rare Exports elokuvassa näytettyä kirjaa "Totuus Joulupukista" oikeasti olemassa?

Kysytty

Onko Rare Exports elokuvassa näytettyä kirjaa "Totuus Joulupukista" oikeasti olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikuttaa siltä, että kysymääsi kirjaa ei ole olemassa. Ainakaan Fennicasta, johon on tallennettu kaikki Suomessa julkaistu kirjallisuus, ei löydy kirjaa nimeltä Totuus joulupukista.
Jos olet kiinnostunut aiheesta muuten, niin joulupukista löytyy kyllä paljon muuta kirjallisuutta. Tervetuloa kirjastoon tutkimaan kokoelmaamme.

19 ääntä

Kommentit

Äh, sitä olisin halunnut lukea.

Olen kuullut että Rare Exports leffassa näytetty materiaali (kirja) olisi kyllä olemassa mutta oikeasti eri niminen: "Pohjoinen Tarustomme" tms.

En ole kyllä tarkistanut.