Otsikko
Onko Rantakylän kirjaston poistomyynnissä Reino Lehväslaihon kirjoja? Esim. Viimeiseen Mieheen ja Sissit. jos on, kuinka niitä voi ostaa?

Kysytty

Onko Rantakylän kirjaston poistomyynnissä Reino Lehväslaihon kirjoja? Esim. Viimeiseen Mieheen ja Sissit. jos on, kuinka niitä voi ostaa?

Vastaus

Vastattu

Mikkelin Rantakylän kirjasto lakkautetaan ja on viimeistä päivää auki 9.7. klo 10-16. Tällä hetkellä myynnissä ei ole Reino Lehväslaihon kirjoja, mutta kannattaa käydä tutkimassa tilannetta ennen sulkemista. Poistokirjat maksetaan kirjastossa. Syksyllä kirjaston kirjojen poistomyynti jatkuu, ja siitä ilmoitetaan mm. lehdissä.

https://kirjasto.mikkeli.fi/aukioloajatjayhteystiedot/