Onko ranskalaisen kirjailijan Joseph Delteilin s. 1894, tuotantoa käännetty suomeksi?

Kysytty

Onko ranskalaisen kirjailijan Joseph Delteilin s. 1894, tuotantoa käännetty suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävin läpi kaikki Suomen suurimmat kirjastoluettelot sekä Fennica-kansallisbibliografian. En löytänyt yhtään suomennettua teosta tai teoksen osaa Joseph Delteililtä. Hänen teoksiaan ei ole siis julkaistu suomen kielellä.

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastosta löytyi kaksi ranskankielistä teosta: "Le Mal De Coeur" ja "Mes Amours".