Onko puolalaisen Wocjiech Bogusławskin (1757-1829) kirjoittamaa "Cud mniemany, czyli Krakowiacy i górale" -nimistä oopperaa (säveltäjä: Jan Stefani 1746-1829)…

Kysytty

Onko puolalaisen Wocjiech Bogusławskin (1757-1829) kirjoittamaa "Cud mniemany, czyli Krakowiacy i górale" -nimistä oopperaa (säveltäjä: Jan Stefani 1746-1829) esitetty Suomessa ja jos on, niin missä, milloin ja millä nimellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mekään emme valitettavasti onnistuneet löytämään suomeksi mitään tietoa sen paremmin Boguslawskista kuin Stefanistakaan. Oopperaa käsittelevissä suomenkielisissä hakuteoksissakaan näitä kahta ei mainittu.