Onko Pirjo Tuomisen Satakunta sagassa enemmän kuin 3 osaa. En löytänyt vastausta Tammen sivuilta eikä Suomalaisessa kirjakaupassakaan osattu auttaa.

Kysytty

Onko Pirjo Tuomisen Satakunta sagassa enemmän kuin 3 osaa. En löytänyt vastausta Tammen sivuilta eikä Suomalaisessa kirjakaupassakaan osattu auttaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pirjo Tuomisen Satakunta-sarja on todellakin trilogia, eli siihen kuuluu kolme osaa:
Suuren joen kansa,
Kuningasväylä,
ja Tulen pojat, veden tyttäret.

9 ääntä

Kommentit

Nämä kirjat ovat Kokemäki-sarja. Satakunta-sarjaan kuuluvat kirjat: Itkevät syvät vedet, Sillat yli joen, Kultavainiot ja Maan nälkä