Onko Pentti Järvisen radioteatterille kirjoittamasta kuunnelmasarjasta lainattavissa cd -versioita. Olen etsimässä pitkälle automatkalle kuunelmia kuultavaksi,…

Kysytty

Hei
Onko Pentti Järvisen radioteatterille kirjoittamasta kuunnelmasarjasta lainattavissa cd -versioita. Olen etsimässä pitkälle automatkalle kuunelmia kuultavaksi, jotka kävisivät niin aikuiselle kuin 13 -14vuotiaallekin. Entä Joe Smith satemetsässä / Martti Innanen, löytyykö tästä lainattavaa versiota.
Luetuista kirja-äänitteistä en niinkään ole innostunut, mutta muistakin lainattavista kuunnelmista olisin kyllä kiinnostunut saamaan tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Järvinen on kirjoittanut kuunnelmat Vainaja palaa elämään, Vainaja virittää ansan ja Vainaja kaupan päälle, joita kaikkia löytyy Helmet-kirjastoista:

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&extended=0&SUBKEY=kuunnelmat%20and%20J%C3%A4rvinen%2C%20Pentti/1%2C9%2C9%2CB/frameset&FF=Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&1%2C1%2C

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&extended=0&SUBKEY=kuunnelmat%20and%20J%C3%A4rvinen%2C%20Pentti/1%2C9%2C9%2CB/frameset&FF=Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&2%2C2%2C

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ/Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&extended=0&SUBKEY=kuunnelmat%20and%20J%C3%A4rvinen%2C%20Pentti/1%2C9%2C9%2CB/frameset&FF=Xkuunnelmat+and+J{232}arvinen%2C+Pentti&searchscope=9&SORT=DZ&3%2C3%2C

Löytyy myös Joe Smith Rasilian satemetsässä:
http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xkuunnelmat+and+Innanen%2C+Martti&s…

Saman tekijän Himalajan panttilainaamon iltasoitosta on tällä hetkellä aika paljon enemmän varauksia kuin kappaleita, mutta sitäkin siis löytyy Helmet-kirjastoista.

Voit etsiä näitä syöttämällä hakukenttään haun "kuunnelmat and Järvinen, Pentti" ja rajaamalla materiaaliksi CD-levyn. Kannattaa katsoa myös koko luettelo hakusanalla "kuunnelmat" ja rajauksilla "CD-levyt" ja "suomen kieli":

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=kuunnelmat&searchscope=9&m=3&l…

Tästä luettelosta voisi koko perheelle sopia esim. Taylorin Knalli ja sateenvarjo-kuunnelmat, Helismaan Laiska-Lassi ja Murto-Masonin satanen. Enden Tarina vailla loppua sopii myös koko perheelle, samaten Saint-Exupéryn Pikku prinssi ja Douglas Adamsin Linnunradan käsikirja liftareille ja onhan siellä Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinenkin, esimerkiksi.