Onko parivaljakon Sjöwall-Wahlöö kaikkia mahdollisia kirjoja lainattavissa?

Kysytty

Onko parivaljakon Sjöwall-Wahlöö kaikkia mahdollisia kirjoja lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä luettelo kaikista Maj Sjöwallin ja Per Wahlöön teoksista, jotka kaikki on suomennettu ja jotka kaikki löytyvät myös Helsingin seudun (kuten useimmista muistakin) yleisistä kirjastoista. Kirjojen saatavuustiedot näet esim. internetin välityksellä osoitteesta : http://www.libplussa.fi.

ROSEANNA, 1965 - suom.
MANNEN SOM GICK UPP I RÖK, 1966 - The Man Who Went Up in Smoke - Mies joka hävisi savuna ilmaan
MANNEN PÅ BALKONGEN, 1967 - The Man on the Balcony - Mies parvekkeella
DEN SKRATTANDE POLISEN, 1968 - The Laughing Policeman - Bussimurha - film 1973, dir. by Stuart Rosenberg, starring Walter Matthau and Bruce Dern
BRANDBILEN SOM FÖRSVANN, 1969 - The Fire Engine That Disappeared Kadonnut paloauto
POLIS, POLIS, POTATISMOS, 1970 - Murder at the Savoy - Missä viipyy poliisi
DEN VEDERVÄRDIGE MANNEN FRÅN SÄFFLE, 1971 - The Abominable Man - Komisario Beck tähtäimessä - film 1976, dir. by Bo Widerberg
DET SLUTNA RUMMET,1972 - The Locked Room - Suljettu huone
POLISMÖRDAREN, 1974 - Cop Killer - Poliisimurha
TERRORISTERNA, 1975 - The Terrorists - Terroristit