Onko parempaa tietoa minkä kasvin lehti kyseessä, onko myrkyllinen, ja missä kasvaa

Kysytty

Onko parempaa tietoa minkä kasvin lehti kyseessä, onko myrkyllinen, ja missä kasvaa

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kokeilin puhelimen aplikaatiota, joka tunnisti lehden kurjenpolvien sukuun kuuluvaksi. Pikaisen googlauksen jälkeen uskoisin ohjelmaa.

Tarkempaa lajia en osaa sanoa.

Puutarha net esittelee monia lajeja.

Luontoportti kuvailee myös monia kurjenpolvilajeja.

Myrkytyskeskuksen mukaan kasvi ei ole myrkyllinen. Tuskin kuitenkaan hyvän makuinen.