Onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa käytössä ilman maksua Sähköpätevyyden ylläpitokansiota (Sähköinfon tuote, painettu tai verkkotuote)?

Kysytty

Hei,

onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa käytössä ilman maksua Sähköpätevyyden ylläpitokansiota (Sähköinfon tuote, painettu tai verkkotuote)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei näytä löytyvän sähköisenä aineistona sen paremmin kaupunginkirjastoista kuin korkeakoulukirjastoistakaan. Yksi erikoiskirjasto kuitenkin löytyi. Patentti- ja rekisterihallituksen kirjaston kokoelmista ST-kortisto löytyy painettuna versiona.

Tarkemmat lainauskäytännöt kannattaa vielä kysyä suoraan Patentti- ja rekisterihallituksen kirjastopalveluista. Yhteystiedot löytyvät verkkosivuilta:
http://www.prh.fi/fi/prh_palvelut_ja_tietoa_prhsta/prh_kirjastopalvelut…