Onko pääkaupunkiseudun kirjastoilla tarjolla lukion maantiedon Geos-kirjasarjaa (2016)?

Kysytty

Moi,

Onko pääkaupunkiseudun kirjastoilla tarjolla lukion maantiedon Geos-kirjasarjaa (2016)?

Vastaus

Vastattu

Lukion maantiedon oppikirjasarjasta Geos on vuonna 2016 julkaistu 10. painos osasta 1 (Maailma muutoksessa) ja 10. uudistettu painos osasta 2 (Sininen planeetta). Kummastakin näistä on tällä hetkellä varausjono, joten niitä ei nyt ole saatavana.

Kirjasarjan muiden osien osalta voit tarkistaa niiden ajantasaisen saatavuuden Helmet-haulla.Teokset löytyvät helposti hakusanalla geos.

https://www.helmet.fi/fi-FI