Onko pääkaupunkiseudulla muita varattavia flyygelihuoneita kuin Leppävaaran kirjastossa?

Kysytty

Onko pääkaupunkiseudulla muita varattavia flyygelihuoneita kuin Leppävaaran kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leppävaaran kirjasto on ainoa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjasto, jossa on varattava flyygelihuone. Se on myös ainoa kirjasto, jossa on flyygeli, jolla asiakkaat voivat harjoitella.