Onko pääkaupunkiseudulla mitään harraste toimintaa tai ryhmiä aikuisille tietokone pelien pelaamiseen?

Kysytty

Hei,
Onko pääkaupunkiseudulla mitään harraste toimintaa tai ryhmiä aikuisille tietokone pelien pelaamiseen?

Vastaus

Vastattu

Hei, ja kiitos viestistäsi. Valitettavasti tällä hetkellä ei aikuisille ole käytössä PC-pelikoneita kirjastoissa. Olemme parasta aikaa remontoimassa Oodin PC-tilaa ja palauttamassa sinne pelaamismahdollisuuden niin pian kuin mahdollista. Tiedotamme asiasta erikseen, kun tila saadaan taas pelikäyttöön.

Lisää tietoa peleistä pääkaupunkiseudun kirjastoissa löydät osoitteesta https://www.helmet.fi/pelit