Onko Oulun kaupunginkirjastossa tai sivukirjastoissa selkokielistä kirjaa Henning Mankell: Valokuvaajan kuolema?

Kysytty

Onko Oulun kaupunginkirjastossa tai sivukirjastoissa selkokielistä kirjaa Henning Mankell: Valokuvaajan kuolema?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossamme on olemassa ja tällä hetkellä hyllyssäkin sekä pääkirjastossa että monessa lähikirjastossa Mankellin teos Valokuvaajan kuolema.

Oulun kaupunginkirjastossa olevat selkokirjat ja niiden saatavuus selviää aineistotietokanta Introsta asiasanalla selkokirjat http://oukasrv6.ouka.fi:8001/?formid=find2 .