Onko oppilaitosten vuosikertomuksia saatavissa nähtäväksi esim, vuodelta 1961, kysessä on Mikkelin yhteiskoulu ja Mikkelin kauppaoppilaitos ?

Kysytty

Onko oppilaitosten vuosikertomuksia saatavissa nähtäväksi esim, vuodelta 1961, kysessä on Mikkelin yhteiskoulu ja Mikkelin kauppaoppilaitos ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin yhteiskoulun ja Mikkelin kauppaoppilaitoksen vuosikertomukset ovat kotiseutukokoelman aineistoa. Niitä voi joko tutkia tai lainata kuittilainana kotiin