Onko Opettaja -lehtiä saatavissa Tampereen kirjastoista fyysisinä lehtinä lainattavaksi uudempia kuin 2019 vuoden?

Kysytty

Hei.
Onko Opettaja -lehtiä saatavissa Tampereen kirjastoista fyysisinä lehtinä lainattavaksi uudempia kuin 2019 vuoden?

Katsoin verkkokirjastosta ja en näe, että lainattavina olisi uudempia? Siis jos haluaa lainata vuosien 2020,2021 ja 2022 lehtiä fyysisinä lehtinä.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmassa ei ikävä kyllä ole vuoden 2019 jälkeen ilmestyneitä Opettaja-lehden numeroita. Lehteä voi lukea näköislehtenä osoitteessa https://www.opettaja.fi/lue-lehti/. Numeroita on myös mahdollista tilata kaukolainaksi.