Onko Onnenpyörän uusi versio jo lopetettu? Eipä sitä iloa kauan kestänyt, vaikkakaan ei se kyllä mielestäni ollutkaan niin hyvä kuin alkuperäinen.

Kysytty

Onko Onnenpyörän uusi versio jo lopetettu? Eipä sitä iloa kauan kestänyt, vaikkakaan ei se kyllä mielestäni ollutkaan niin hyvä kuin alkuperäinen.

Vastaus

Vastattu

TV 5:llä on on esitetty Onnenpyörä-ohjelmaa neljä kautta, viimeisin syksyllä 2019. Tietoa jatkosta ei löytynyt.