Onko olemassa videota viherkasvien ja leikkokukkien hoidosta? Sellainen on joskus ollut (käännetty ruotsin kieleltä, mutta nyt en ole sitä onnistunut…

Kysytty

Onko olemassa videota viherkasvien ja leikkokukkien hoidosta? Sellainen on joskus ollut (käännetty ruotsin kieleltä, mutta nyt en ole sitä onnistunut havitsemaan. Videolla selvitettiin myös leikkokukka-asetelmien tekoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokoelmistamme löytyy seuraava video

NIMEKE KUKKIEN viesti [Videotallenne] / käsikirjoitus Jouko Antere, Pirjo Jokio ; kuvaus ja leikkaus Jouko Antere
TEKIJÄT Antere, Jouko
Jokio, Pirjo
JULKAISUKIELI suomi
JULKAISUTIEDOT Helsinki : Puutarhavideot, 1992
ULKOASU 1 videokas. (26 min) : vär.
HUOMAUTUKSET Video-ohjelma ideoi kukkien käyttöä erilaisissa tilaisuuksissa
Suom. puhe

sekä toinen hieman vanhempi
NIMEKE LEIKKOKUKAT
JULKAISUKIELI suomi
JULKAISUTIEDOT VIDEO, 1988

Toivottavasti näistä on teille apua opetuksessanne.