Onko olemassa suomenkielistä kirjaa, jossa kerrottaisiin kattavasti yhdysvaltalaisesta rti-menetelmästä (rti=response to intervention)? Näkökulmina arvioinnin…

Kysytty

Onko olemassa suomenkielistä kirjaa, jossa kerrottaisiin kattavasti yhdysvaltalaisesta rti-menetelmästä (rti=response to intervention)? Näkökulmina arvioinnin ja intervention tiede ja käytäntö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

RTI-menetelmää kutsutaan ilmeisesti Suomessa kolmiportaiseksi tueksi. Asiasta näyttäisi löytyvän yksi teos vuodelta 2012
Kaikille kelpo koulu : kolmiportaisen tuen toteuttaminen ja kehittäminen.
Teos löytyy Riihimäen kirjaston kokoelmista, voit varata sen joko RATAMO-verkkokirjaston kautta tai soittaa kirjastoon aukioloaikana.