Onko olemassa suomeksi kattavaa kirjaa kennydyn suvusta?

Kysytty

onko olemassa suomeksi kattavaa kirjaa kennydyn suvusta? Sellaista jossa ei puhuta vain JFK, vaan hänen suvustaan yleisesti nk. "klaanista"

Vastaus

Vastattu

Kattavin suomenkielinen Kennedyn "klaania" käsittelevä kirja taitaa olla JFK:n äidin Rose Kennedyn On aika muistella (WSOY, 1974), joka kattaa suvun vaiheet 1800-luvun lopulta 1970-luvun alkuun.