Onko olemassa sellaista palvelua, että saisin joltakin tietyltä päivämäärältä kopion Savon Sanomista? Ja, jos, niin kuinka paljon se maksaisi?

Kysytty

Hei!
Onko olemassa sellaista palvelua, että saisin joltakin tietyltä päivämäärältä kopion Savon Sanomista? Ja, jos, niin kuinka paljon se maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kyllä kopiot tietystä Savon Sanomat-lehdestä on mahdollista saada Kuopion kaupunginkirjaston lehtisalin palveluna. Edellytyksenä, että kyseisenä päivänä lehti on ilmestynyt. Kopiot ovat mustavalkoisia, A3-kokoisia ja ne maksavat 1e/lehden sivu. Toimitusaika noin viikko, jonka jälkeen kopiot voi hakea lehtisalista ja samalla maksaa ne. Jos kyseessä on saada ne toiselle paikkakunnalle, silloin on käännyttävä oman paikkakunnan kirjaston puoleen ja pyydettävä kopiot sitä kautta kaukolainana. Kannattaa siis olla ajoissa liikkeellä!
Yhteystiedot ja aukioloajat lehtisaliin löytyvät Kuopion kaupunginkirjaston kotisivulta:
http://www.kuopio.fi/kirjasto/