Onko olemassa romaani missä samaa tiettyä verbiä käytetään aina vain kerran? Että käytetään sanan synonyymia kun sana tulee toisen kerran tekstiin?

Kysytty

Onko olemassa romaani missä samaa tiettyä verbiä käytetään aina vain kerran? Että käytetään sanan synonyymia kun sana tulee toisen kerran tekstiin?

Vastaus

Vastattu

Tietääkseni ei ole. (Kollegakaan ei tiennyt, eikä haku löytänyt)

Mielenkiintoinen ajatus.

2 ääntä

Kommentit

Olen kirjoittanut vuosia sitten sellaisen novellin, jota ei ole koskaan julkaistu missään. Vaati päänvaivaa, mutta onnistui. Mittaa oli 3 sivua.