Onko olemassa lasten tai nuorten kirjoja, joiden kautta voisi opiskella espanjaa?

Kysytty

Hei! Onko olemassa lasten tai nuorten kirjoja, joiden kautta voisi opiskella espanjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisia espanjan kielen oppikirjoja, jotka sopivat lapsille ja nuorille, voit hakea HelMet-verkkokirjastosta näin:

Valitse etusivulta (www.helmet.fi) kohta "Hakusana(t)". Kirjoita hakukenttään "espanjan kieli" (lainausmerkeissä) ja valitse hakukentän oikealla puolella olevasta pudotusvalikosta Lasten aineisto. Napsauta painiketta "Hae". Tässä myös suora linkki tämän haun tulokseen:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=%22espanjan+kieli%22&searchsco…

Tietysti voit käyttää muitakin lasten ja nuorten kirjoja kielen opiskeluun, varsinkin jos hallitset kieltä jo jonkin verran. Kaikki espanjankieliset lasten ja nuorten kirjat saat esille näin:
Valitse kohta "Hakusana(t)", merkitse hakukenttään yksi asteriski (*), valitse pudotusvalikoista Lasten kokoelma, aineistolajiksi kirja ja kieleksi espanja. Lopksa napsauta painiketta "Hae". Tässä hakutulos:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=*&searchscope=1&m=1&l=spa&b=&D…

5 ääntä

Kommentit

Cool! That's a clever way of looinkg at it!