Onko olemassa lähihoitajan laskuoppi-kirjaa??

Kysytty

Hei. Onko olemassa lähihoitajan laskuoppi-kirjaa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat kirjat löytyvät pääkaupunkiseudun kirjastojen Helmet-aineistohausta http://www.helmet.fi

Matematiikkaa lähihoitajalle / / Sirpa Ernvall, Antero Pulli, Anne-Marie Salonen, julk. WSOY Oppimateriaalit 2008

Helmitaulu : lähihoitajan matematiikka / Pauli Koivula, Juha Niemi, julk. 2007

Lääkelaskut / Anna-Marja Pussinen, Liisa Somerharju, Sarja Lähihoito, Edita 2008