Onko olemassa "kirjekirjaa", kymmenen vuoden aikaikkunassa, jonka kirjeet olisi kirjoittaneet kaksi naista toisilleen?

Kysytty

Onko olemassa "kirjekirjaa", kymmenen vuoden aikaikkunassa, jonka kirjeet olisi kirjoittaneet kaksi naista toisilleen? Tyyliin Valtaoja - Pihkala, Saarikivi - Enqvist , Itkonen - Westö.

Vastaus

Vastattu

Viimeisen kymmenen vuoden aikana on julkaistu muutama naisten kirjoittama "kirjeenvaihtokirja":

Kristiina Haataja, Ulla Pernu: Viiltoja (Avain, 2008)

Nina Banerjee-Louhija, Riikka Juvonen: Pidot Huippuvuorilla : kirjeenvaihtoa uskalluksesta, unelmista ja vastoinkäymisistä (Kirjapaja, 2009)

Li Andersson, Susanna Koski: Punavihreä, sinivalkoinen : keskustelukirjeitä (Minerva, 2014)

Hannimari Heino, Kristiina Wallin: Puutarhakirjeitä (Atena, 2018)

Voit tarkistaa Helmet-haulla teosten saatavuden pääkaupunkiseudun kirjastoissa.

https://www.helmet.fi/fi-FI