Onko olemassa kirjaa missä neuvotaan pyykinpesukoneen hihnan tai hiilien vaihto?

Kysytty

Onko olemassa kirjaa missä neuvotaan pyykinpesukoneen hihnan tai hiilien vaihto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

PIKI-kirjastoluettelosta löytyy kaksi pyykinpesukoneiden huoltoa ja hoitoa käsittelevää teosta:
Marjomaa, Tarja, Kotitalouskoneiden käyttö ja hoito, Työtehoseura 1996.
Juvonen, Hannu, Pesukoneet ja pyykinkäsittelylaitteet, VAPK-kustannus 1990.

Pääkaupuniseudun HelMet-kirjastoista löytyy yksi englanninkielinen pesukoneen korjausopas Dixon, Graham, The washing machine manual - DIY plumbing, maintenance, repair, 1992. Tämän voi kaukolainana tilata myös Vesilahdelle.