Onko olemassa kirja, josta olisi saatavissa tietoa siitä, mikä on jonkun henkilön arvoniemien tai vastaavien järjestys esim. jossakin kirjallisessa tuotteessa?

Kysytty

Onko olemassa kirja, josta olisi saatavissa tietoa siitä, mikä on jonkun henkilön arvoniemien tai vastaavien järjestys esim. jossakin kirjallisessa tuotteessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit järjestää arvonimet järjestykseen Tuulikki Holopaisen Sihteerin & assistentin käsikirjasta löytyvän arvonimien luokituksen avulla. Se pohjautuu Tasavallan presidentin asetukseen arvonimistä (Finlex 381/2000).