Onko olemassa ja lainattavissa suomenkielistä teosta Kennedyistä tai Rockefellereista kuten esim. Fordeista? (Katsausta koko suvun elämänvaiheisiin.)

Kysytty

Onko olemassa ja lainattavissa suomenkielistä teosta Kennedyistä tai Rockefellereista kuten esim. Fordeista? (Katsausta koko suvun elämänvaiheisiin.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston varastosta löytyy Kennedyistä teos nimeltä "Kennedyt" (toimittaja Palmen) vuodelta 1968. Myös Rose F. Kennedyn kirjasta "On aika muistella" (vuodelta 1974) löytynee tietoja Kennedyn suvusta. Jälkimmäinen kirja on tällä hetkellä hyllyssä pääkirjastossa ja Martin kirjastossa. Varastossa olevaa kirjaa voi tiedustella pääkirjaston neuvonnasta ja sen saaminen kestää pari päivää.

Rockefellereistä ei löytynyt suomeksi muuta kuin John D.Rockefellerin teos "John D. Rockefellerin muistelmia", joka on ilmestynyt jo vuonna 1909. Sekin on varastossa ja sitäkin voi tiedustella pääkirjaston neuvonnasta.