Onko olemassa aikuisille kirjeenvaihtoystävä järjestöjä kuten lapsille ja nuorille on IYS International Youth Service? Haluaisin opiskella englannin kieltä…

Kysytty

Onko olemassa aikuisille kirjeenvaihtoystävä järjestöjä kuten lapsille ja nuorille on IYS International Youth Service? Haluaisin opiskella englannin kieltä kirjekaverin kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

EnglishClub.com osoitteessa http://learners.englishclub.com/index.htm on tarkoitettu englannin kielen opiskelijoille. EnglishClubia ylläpidetään Cambridgessä, vaatii rekisteröitymisen, mutta ei maksa mitään. EnglishClubissa on kieliharjoituksia sekä keskustelufoorumi, jolla on myös kirjeenvaihdosta kiinnostuneiden palsta (ESL Penpals). Muistathan, että kaikessa Internet-kommunikoinnissa on syytä olla varovainen henkilökohtaisten tietojen ilmoittamisesta julkisesti. Tutki ensin foorumin muita kirjoituksia, niin että saat käsityksen sen toiminnasta. Henkilötiedot ilmoitetaan tavan mukaan foorumin yksityisviesteissä.