Onko niin, että kotimaisia sanomalehtiä ei voi lukea etäkäytössä?

Kysytty

Hei!
Onko niin, että kotimaisia sanomalehtiä ei voi lukea etäkäytössä? Ne näkyvät kuitenkin e-press sivustolla, mutta sinne ei pääse kirjautumaan kirjastokortilla ja PINillä, kuten aikakausilehtiin.

Vastaus

Vastattu

Epress-palvelua voi käyttää Helsingin kaupunginkirjastossa vain kirjastojen tietokoneilla ja langattomassa verkossa. Epress sisältää yli 250 kotimaista sanomalehteä kuten Helsingin Sanomat, Aamulehti ja Maaseudun Tulevaisuus. Lehdet ovat palvelussa heti niiden ilmestyttyä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin…